Педагогічна інноватика

Тема веб-квесту:       Здоров'язберігаючі  технології дошкільної освіти



Анотація (короткий опис):  Ви працюєте з  курсу "Педагогічна  інноватика". В форматі веб-квесту "Здоров'язберігачі  технології дошкільної освіти" ви досліджуєте проблему застосування здоров'язберігаючих технологій в навчально-виховному процесі дошкільної освіти. Виявляєте можливості здоров'язберігаючих технологій у процесі фізичного розвитку дошкільників у форматі особистісно орієнтованої освіти.




Очікувані цілі:  практично реалізувати технологією Web-квеста у роботи над проблемою застосування здоров'язберігаючих технологій дошкільної освіти;

визначити ефективні здоров'язберігаючі технології для фізичного розвитку дошкільників;

розширити власний досвід застосування Інтернет-сервісів та Інтернет-ресурсів, які можна використовувати в педагогічній діяльності.


Автор веб-квесту: Кожем'якіна Ірина Володимирівна, старший викладач кафедри професійної освіти та менеджменту

Критерії оцінювання:

№ з/п
Критерії
Так/Ні
+/-
1
Відповідність змісту темі згідно ролі

2
Унікальність та оригінальність інформації

3
Відсутність помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних графічних об’єктів)

4
Оригінальність дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів

5
Наявність і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем

6
Виваженість добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту

7
Доцільність використання інтерактивних елементів


Рекомендовані джерела: 

№ з/п
Рекомендовані джерела
1
2
3
4
5
6
7

8

9

10

11


Ролі та завдання:

Роль 1. Вихователі


Завдання:
1. З'ясувати специфіку здоров'язберігаючих технологій дошкільної освіти.
2. Охарактеризувати особливості здоров'язберігаючих технологій дошкільної освіти.
3. Виявити ефективні здоров'язберігаючих технологій дошкільної освіти для фізичного розвитку дошкільників враховуючи практичний досвід вихователів.

Роль 2. Методисти
Завдання:
1. Узагальнити теоретичний досвід застосування здоров'язберігаючих технологій дошкільної освіти.
2. Розкрити методичний аспект проблеми.
2. Дослідити роль вихователя у розвитку фізичного виховання дошкільників у процесі застосування здоров'язберігаючих технологій.

Роль 3. Батьки

Завдання:
1. З'ясувати специфіку застосування здоров'язберігаючих технологій для дітей дошкільного віку.
2. Визначити здоров'язберігаючі технології, які можна застосовувати в домашніх умовах.
2. Надати практичні рекомендації з власного досвіду застосування здоров'язберігаючих технологій.


Хід роботи:

1. Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл  (групова форма роботи).
2. Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по  темі  та згідно обраної ролі. 
3. Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну презентацію відповідно шаблону (індивідуальна форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні дидактичні матеріали,  використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна форма роботи).
3.4. А також за потреби:
- відеоролик;
- фотозвіт;
- буклет;
-  сторінка сайту чи блогу та інше.
4.  Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці "Результати роботи".
5. Продумати виступ.

Результати  роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".

Прізвище та ініціали
Мультимедійна презентація
Додаткові матеріали
(за потреби)
Групова робота
Латишенко Н.В.

Завалій В.П.

Захарова О.М.

Терещенко Л.М.

Манжара Г.В.

Сорокіна О.В.
посиланняпосилання
Групова робота



Немає коментарів:

Дописати коментар